diumenge, 27 de novembre del 2011

Primera excursió del curs!

Hola famílies, com ja sabeu el cap de setmana del 19 de Novembre l'Esplai va anar d'excursió a Cabrera de Mar, a l'alberg Torre Ametller.

La caminata fins allà va ser llarga, primer vam travessar Vilassar i llavors vam fer una passajadeta per la muntanya. Sort vam tenir d'un bon samarità que passava per allà i va ajudar a les monitores que anaven més carregades, gràcies Jordi! S'ha de dir que no estem acostumats a caminar tant, però els nostres nens van arribar fins al final!
Vam arribar a l'hora de dinar i a la tarda ens vam trobar una família de gitanos-monitors que ens van ensenyar una mica els seus costums. Però aviat es va posar a ploure i aquí podem veure com escoltem atentament les explicacions que ens van fer aquells personatges.

Per sopar en Quim tenia una sorpresa, aquell dia feia 7 anys i ens va portar per tots llaminadures, abans però, li vam cantar l'Aniversari feliç i tothom que estava en el menjador s'hi va afegir! Gràcies Quim!
Després de l'activitat de nit que ens van preparar la Gemma i l'Anna, els nens van tenir una sorpresa abans d'anar a dormir: un got de llet calenteta amb Nesquik o amb Paladín, mmm... i ja estàvem llestos per anar a dormir, Bona niiiiit...
El diumenge pel matí, l'alberg ens va donar esmorzar: magdalanes, panets amb mantega i melmelada, ensaimades... Abans de començar l'activitat, hora de fer motxilles i deixar l'habitació buida: mitjó per aquí, sac per allà.... Aquell dia però va fer molt bon dia i vam poder gaudir dels voltants de l'alberg per jugar a polis-i-cacos, a una versió del mocador molt entretinguda, al futbolí humà i molt més!
Després ja va ser hora de dinar, descansar una miqueta o acabar de cansar-se, depenia dels ànims o de l'edat de la persona, i posar-nos en camí.
La tornada la vam fer amb molta cura per carretera, ja que el bon samarità ens havia dit que era més curt i més planer (efectivament); hem de dir que tot i que vam agraïr el camí ràpid, com a "esplaierus" que som, ens agrada més anar per la muntanya tot i les pujades i baixades, eh nois?

Vam fer una paradeta en una plaça per berenar i els nens van jugar més, però quan caminaven deien que estaven molt cansats... Bé, arribem a l'estació en res arriba el tren i quan tots estàvem sentats, en Quim ens va tornar a repartir llaminadures! Altre vegada, gràcies Quim!

Per acabar amb aquest relat de l'excursió, només dir que esperem que ho passessiu tant bé com nosaltres i que volgueu repetir!

Els monitors també us volem informar que el dia 5 de novembre vam assistir a l'Assemblea General Ordinària del moviment al qual pertanyem, el MCEC (Moviment de Centres d'Esplais Cristians) de la Fundació Pere Tarrés. Si ens seguiu al Twitter ja ho vau poder veure. Si us interessa, els monitors tenim a la vostra disposició materials com la memòria del curs anterior, els plans d'accions i d'altres documents del MCEC.